بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای اندروید و iOS | با استراتژی بازی کنید.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
9:49
شنبه 18 آبان 1398

طراحی یک بازی استراتژیک آنلاین خوب برای گوشی‌های هوشمند کار دشواری محسوب می‌شود؛ چرا که این پلتفرم‌ها به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود نیازمند بازی‌های منحصربه‌فردی نیز هستند. با این وجود می‌توان گفت عده‌ای از سازندگان بازی‌های ویدیویی از پس این امر برآمده و تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک را برای اندروید و iOS ساخته‌اند که برخی از آن‌ها در سراسر جهان طرفداران میلیونی دارند. بر همین اساس بر آن شدیم تا تعدادی از برترین بازی‌های سبک استراتژیک آنلاین را برای اندروید و iOS بررسی کنیم. با ما باشید تا لیست «بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای اندروید و iOS» را با همدیگر مرور کنیم.

بازی های استراتژیک آنلاین

در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای اندروید و iOS
    • بازی Clash Royale
    • بازی Civilization Revolution 2
    • بازی Rome: Total War
    • بازی Hearthstone
    • بازی Clash of Clans
    • بازی XCOM: Enemy Within
    • بازی Tropico
    • بازی The Battle of Polytopia
    • بازی The Escapists 2: Pocket Breakout
    • بازی Mafia City

 بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای اندروید و iOS

در این قسمت، جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم. می‌توانید این بازی‌ها را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و بازی کنید.

 

بازی Clash Royale

بازی-آنلاین-استراتژیک-برای-کامپیوتر

اولین عنوانی که در لیست بهترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین» می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Clash Royale است که از جمله محبوب‌ترین بازی‌ها در ژانر خود محسوب می‌شود. سبک بازی به شکل دقیق‌تر «استراتژیک آنلاین چندنفره همزمان» است. در این بازی برای دسترسی به گزینه‌های بیشتر در مبارزه باید به جمع‌آوری کارت‌ها (Card) از طریق شکست دشمنان خود بپردازید. ویژگی‌های تعبیه ‌شده در بازی Clash Royale بسیار مخاطب‌محور و دسترسی به آن‌ها آسان است. برای موفقیت در بازی Clash Royale باید به شکل مداوم قابلیت‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید به شکلی استراتژیک به طراحی و جایگزین‌کردن نیروهای خود بپردازید.

دانلود بازی Clash Royale برای اندروید

دانلود بازی Clash Royale برای آیفون

 

بازی Civilization Revolution 2

بازی-استراتژیک-آنلاین-فارسی

دومین عنوان در لیست بهترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین» که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Civilization Revolution 2 است که یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژیک آنلاین به سبک نوبتی (Turn-based) برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. در این بازی در نقش رهبری افسانه‌ای قرار می‌گیرید که سعی دارد قدرتمندترین امپراطوری دوران خود را تشکیل دهد. در بازی Civilization Revolution 2 باید به وسیله حمله به پایتخت‌های دشمنان خود، جمع‌آوری طلا و تصاحب‌شهرها قدرت تاکتیکی و ذهن استراتژیکی خود را به کار بندید. علاوه بر این‌ها این بازی هر از گاهی توسط سازندگان به‌روزرسانی نیز می‌شود و از نظر جلوه‌های بصری هم در جایگاه خوبی قرار دارد.

دانلود بازی Civilization Revolution 2 برای اندروید

دانلود بازی Civilization Revolution 2 برای iOS

 

بازی Rome: Total War

بازی-استراتژیک-آنلاین-برای-ایفون

سومین عنوان را در لیست برترین‌های «بازی استراتژیک قلعه» برای گوشی‌های هوشمند به بازی Rome: Total War اختصاص داده‌ایم. بازی Rome: Total War یکی از باکیفیت‌ترین عناوین استراتژیک اندروید محسوب می‌شود که با وقایع خود شما را به دوران قبل از میلاد (270 پیش از میلاد) خواهد برد. در ابتدای بازی کنترل خانواده‌ای رومی را به دست خواهید گرفت. بازی Rome: Total War به طور کلی دو گزینه مجزا برای گیم‌پلی دارد: جنگ تاکتیکی به صورت همزمان و کمپین نوبتی استراتژیک. در این بازی باید به وسیله نیروهای خود در مقابل دشمن قرار گرفته و در این راستا استراتژی و تاکتیک خود را برای انجام دادن ماموریت‌های اختصاص داده شده بر روی نقشه به کار گیرید.

دانلود بازی Rome: Total War برای اندروید

دانلود بازی Rome: Total War برای iOS

 

بازی Hearthstone

بهترین-بازی-استراتژیک 

بازی چهارم در لیست بهترین‌های «بازی آنلاین استراتژیک خارجی» بازی Hearthstone است که حول محور بازی با کارت‌ها طراحی شده و شما را به دنیای فانتزی و منحصربه‌فرد با ویژگی‌های جذاب مختلف فرا می‌خواند. در این بازی باید با رقبای خود به مبارزه پرداخته و جان (Health) آن‌ها را از عدد 30 به صفر برسانید. همچنین برای کسب قدرت و رسیدن به رتبه‌های بهتر باید به جمع‌آوری کارت‌های قدرتمند‌تر بپردازید. در این بازی برنامه‌ریزی و به کارگیری استراتژی و تاکتیک هنگام رویارویی با دشمنانتان حرف اول را می‌زنند. علاوه بر این‌ها حالت‌های مختلف تک‌نفره نیز در بازی تعبیه شده‌اند و طراحی کلی بازی بسیار جذاب و مخاطب‌محور است. بازی Hearthstone یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای گوشی‌های هوشمند است که آن را می‌توانید در مکان مختلف تجربه کنید.

دانلود بازی Hearthstone برای iOS

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید

 

بازی Clash of Clans

بازی-استراتژیک-آنلاین-pc

عنوان پنجم لیست بهترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین» را به بازی پرطرفدار Clash of Clans اختصاص داده‌ایم که یکی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های استراتژیک آنلاین برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. در این بازی در نقش رهبر دهکده خود قرار گرفته و با ساخت و تقویت نیروهای خود به مقابله با بازیکنان دیگر در سراسر جهان خواهید پرداخت. از جمله راه‌های جمع‌آوری سکه در بازی Clash of Clans مبارزه و پیروزی در نبردها است که در نتیجه آن می‌توانید به تقویت جنبه‌های مختلف دهکده خود و ارتش آن بپردازید. علاوه بر این‌ها می‌توانید عضو کلن‌ (Clan)ها نیز شده و در مبارزه‌های بین کلن‌ها شرکت داشته باشید.

دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید

دانلود بازی Clash of Clans برای iOS

 

بازی XCOM: Enemy Within

بازی-آنلاین-جنگی-استراتژیک

ششمین بازی لیست بهترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین اندروید» بازی XCOM: Enemy Within محسوب می‌شود که یکی از بهترین عناوین در سبک استراتژیک نوبتی (Turn-based) برای گوشی‌های هوشمند است. در بازی XCOM: Enemy Within باید سعی کنید از هجوم بیگانگان به سیاره زمین جلوگیری کنید. به عنوان یک رهبر XCOM در این بازی وظیفه خواهید داشت که به کنترل نیروهای خود در حال ماموریت جهت از بین بردن بیگانگان بپردازید. بازی XCOM: Enemy Within به نوعی نسخه گسترش یافته عنوان XCOM: Enemy Unknown محسوب می‌شود و به آن شماری از قابلیت‌ها، ارتقاها و سلاح‌های گوناگون نیز می‌افزاید. این بازی بدون اغراق حتی پس از 4 سال که از انتشار آن می‌گذرد جزو برترین بازی‌ها در ژانر خود است.

دانلود بازی XCOM: Enemy Within برای اندروید

دانلود بازی XCOM: Enemy Within برای iOS

 

بازی Tropico

بهترین-بازی-استراتژیک-آنلاین

هفتمین عنوان لیست برترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین» به بازی Tropico اختصاص دارد که شما را در نقش یک دیکتاتور قرار خواهد داد. دیکتاتوری که تمام یک کشور را در اختیار دارد و هر طور که بخواهد می‌تواند بر آن حکمفرمایی کند. این تجربه‌ای است که صرفا بازی Tropico در اختیار شما قرار خواهد داد: هدایت دقیق شهروندانتان به سوی آینده‌ای که مایل هستید ببینید. در بازی تروپیکو مسئولیت تمام جوانب زندگی و اجتماع در جزیره خود را بر عهده خواهید گرفت و باید منطقه‌تان را با ساخت جاده‌ها و سازه‌های تازه، آموزش شهروندان از طریق مدرسه و پایگاه‌های نظامی و همچنین مدیریت اقتصاد با ساختن مزرعه‌ها و کارخانه‌ها ارتقا دهید. البته در این بین باید جنبه‌های سیاسی را نیز همواره در نظر بگیرید و سعی کنید مردم خود را با افزایش کیفیت زندگی‌شان شاد نگه دارید وگرنه باید با اعتراضات دست‌و‌پنجه نرم کنید.

دانلود بازی Tropico برای اندروید

دانلود بازی Tropico برای iOS

 

بازی The Battle of Polytopia

بازی-آنلاین-استراتژیک-خارجی

بازی هشتمی که در لیست بهترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین برای آیفون و اندروید» می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی The Battle of Polytopia است که از جمله عناوین خوب دیگر سبک استراتژیک نوبتی محسوب می‌شود. در این بازی باید از طریق ساختن امپراطوری خود از صفر و ترتیب سربازانتان به رویارویی با قبایل شرور بپردازید. در این بازی هرچه بیشتر به پیروزی برسید امپراطوری‌تان نیز همانقدر گسترش خواهد یافت. بازی Battle of Polytopia از جمله عناوینی است که در آن قبل انجام هر حرکتی باید دوبار فکر کنید چرا که عملکردتان نتایج مختلفی را در بر خواهد داشت.

دانلود بازی The Battle of Polytopia برای اندروید

دانلود بازی The Battle of Polytopia برای iOS

 

بازی The Escapists 2: Pocket Breakout

بازی-آنلاین-استراتژیک-برای-کامپیوتر

نهمین عنوانی که در لیست بهترین های «بازی استراتژیک آنلاین» می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی The Escapists 2: Pocket Breakout است. این بازی یکی از بهترین، هیجان‌انگیزترین و قابل‌توجه‌ترین بازی‌های استراتژیک اندروید محسوب می‌شود و موضوع اصلی آن حول محور فرار از زندان طراحی شده است. برای این امر می‌توانید به تنهایی و یا با دوستان خود اقدام کنید. همچنین در راستای فرار خود قادر خواهید بود لوازم و ابزار مورد نیاز را خریداری، تعویض و یا مدیریت کنید. البته همواره در نظر داشته باشید که سیستم امنیتی زندان در هر لحظه می‌تواند نقشه شما را بر باد دهد. قابلیت شخصی‌سازی کاراکترها نیز از ویژگی‌های دیگر بازی است که به متنوع شدن آن کمک کرده است.

 

دانلود بازی The Escapists 2: Pocket Breakout برای اندروید

دانلود بازی The Escapists 2: Pocket Breakout برای iOS

 

بازی Mafia City

بازی-استراتژیک-خوب

آخرین عنوان لیست برترین‌های «بازی استراتژیک آنلاین» که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Mafia City است که یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک موجود در بازار محسوب می‌شود. در بازی شهر مافیا (Mafia City) باید از طریق پرورش قابلیت‌های مورد نیاز و همچنین ساختمان‌های مختلف خود را میان افراد دیگر ثابت کنید. در این وسط رویارویی با دشمنان هم بخش دیگری از بازی است که این امر را باید از طریق جنگجوهای مسلح به تحقق برسانید. هدف نهایی‌تان در بازی Mafia City تبدیل شدن به رئیس مافیا است که آن را به وسیله غلبه بر تک‌تک رقبای خود می‌توانید انجام دهید. جا دارد بگوییم طراحی بصری بازی نیز بسیار زیبا و گیرا است.

دانلود بازی Mafia City برای اندروید

دانلود بازی Mafia City برای iOS

 

«بهترین بازی های استراتژیک آنلاین برای اندروید و iOS» را مورد بررسی قرار دادیم. می‌توان گفت تمامی بازی‌های گفته شده جزو محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند؛ از Clash of Clans گرفته تا XCOM که هر یک طرفداران مخصوص خود را دارند. شاید بتوان گفت یکی از عوامل مهمی که در ساخت یک بازی استراتژیک خوب برای گوشی‌های هوشمند دخیل است توجه به بهینه کردن بازی برای این پلتفرم‌ها است؛ چرا که گوشی‌های هوشمند به دلیل صفحه نمایش کوچک‌تر خود نسبت به کنسول‌ها و کامپیوتر نیازمند دقت بیشتری در طراحی بازی و مخصوصا بازی‌های استراتژیک هستند. امیدواریم اگر به ژانر استراتژیک علاقه‌مند باشید با تجربه بازی‌های گفته شده بر روی گوشی هوشمند خود نهایت لذت را ببرید.

 

نظر شما در مورد لیست «بهترین بازی های استراتژیک آنلاین» چیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.


تعداد بازدید از این مطلب: 4449
بازدید : 4449

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر